Shipping Policy
אספקה והובלת המוצר
• החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 6-19 ימי עסקים. (בחודש ינואר 2023 יתכן ויהיו עיכובים באספקת המוצרים של עד כ-10 ימי עסקים)
• החברה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
*ראה ערך תקופת נגיף קורונה- עיכובים עשויים לקחת 5-8 ימי עסקים נוספים* (משוער). (בחודשים נובמבר-דצמבר יתכן ויהיו עיכובים באספקת המוצרים של עד כ-10 ימי עסקים בחגי ה11.11, בלאק פריידי,חג מולד וכו’).
• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע”י הלקוח בעת הרכישה, ואין באפשרות הלקוח לאסוף את המוצר מהחברה. מחיר המוצר כולל את עלות המשלוח.
החברה לא תהייה אחראית להחזקה/תשלום על ידי מכס.
שירות לקוחות:
• בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה במייל support@nextsneakers.co.il / הודעת דיירקט בעמוד האינסטגרם /וואטסאפ(0533928854)